CASA AUTO SEBES SRL

4.6 (270 review-uri)

Parerile clientilor

4.6

(270 review-uri)

(parerile clientilor sunt preluate automat de pe Google Maps)


Stelian Stelian 26.01.2022

In concediu fiind, pe drum cu intreaga familie in masina, mi se intampla sa patesc "ghinionul de nenoroc": observ la un moment dat ca mercedesul meu nu trecea de 2800 de turatii. Sun la reprezentante, la Sibiu, la Brasov, la Sebes, sa vad cine ma poate lua la o verificare neprogramata si eventual la oblojirea ranii masinii. Doar cei de la Sebes s-au indurat de mine si m-au primit, intelegand disperarea mea fata de un drum lung pe care il aveam de facut cu o masina care brusc si-a gasit momentul de rebeliune. Nu mai stiu cum il cheama pe inimosul om de-acolo (asta s-a intamplat in vara lui 2019), dar masina a fost verificata si problema remediata. Multumesc, Casa Auto Sebes, si pe calea asta!

Laura Oancea 16.10.2021

Am avut parte de o experienta reusita cu cei de la Casa Auto Sebes. Am avut ocazia sa intalnesc profesionisti in domeniul auto care au avut rabdare si alaturi de care am luat cea buna decizie de achizitie. Raman clienta fidela si ii recomand cu drag! Servicii impecabile

Claudiu Burde Klausmusic 13.10.2021

Prin această postare, doresc să prezint următoarea situație, deloc plăcută, în calitate de client al brandului MERCEDES. Nu este greu să achiziționezi o mașină nouă...greul apare abia când duci mașina în service, pentru eventuale probleme tehnice! În data de 16 iulie 2021, aflându-ne la un eveniment public organizat în localitatea Câmpeni, am fost surprinși de o ploaie torențială, iar în 15 minute întreaga logistică a instituției se afla sub apă. În urma acestui nefericit incident, la data de 21 iulie 2021, am deplasat autoutilitara Mercedes Sprinter (cumpărată nouă de la ,,Casa Auto Sebeș” în anul 2019) la Agenția Omniasig din Alba Iulia, în vederea deschiderii dosarului de daună (având o poliță încheiată de tip CASCO la această companie). În aceeași zi, am deplasat autoutilitara la ,,Casa Auto Sebeș”. Menționez că mașina a fost deplasabilă, neavând niciun martor aprins în bord și nici alt mesaj care să avertizeze eventuale defecțiuni tehnice. Autoutilitara a fost preluată de către șeful de service, urmând a mi se aduce la cunoștință, după constatare, eventualele defecțiuni și ce anume necesită a fi schimbat. Din păcate, din acel moment, comunicarea cu reprezentanții acestui service a devenit extrem de greoaie, iar după aproape 2 luni, în urma unei solicitări făcute în scris, am primit un răspuns evaziv, dar nimic concret. Nu cunosc care sunt procedurile firmei Mercedes în aceste situații, dar din ceea ce am discutat la alte reprezentanțe, pentru o astfel de speță se oferea o mașină la schimb, iar în cel mai scurt timp posibil, după o analiză profesională și amănunțită era întocmită o listă cu piesele ce necesită a fi schimbate, precum și contravaloarea acestora și a orelor de manoperă. Cu regret, vă aduc la cunoștință că după 84 (OPTZECI ȘI PATRU) de zile de la predarea autoutilitarei, cu doar 17.000 km efectuați, instituția noastră nu are mașina reparată, dar nicio soluție concretă și transmisă. Mulțumiri Mercedes și mai ales ,,Casa Auto Sebeș”!

Cristi Dobrei 10.09.2021

Mereu aproape proprietarilor de auto Mercedes. 👍🏼

Dan Puscau 18.11.2020

Profesionalismul și omenia sunt la ele acasă. Recomand. 👍👍👍

Strada Călărași 84, Sebeș 515800, România

Vezi adresa pe harta

Luni
08:00 - 17:00
Marti
08:00 - 17:00
Miercuri
08:00 - 17:00
Joi
08:00 - 17:00
Vineri
08:00 - 17:00
Sambata
inchis
Duminica
inchis